Jumaat, 1 Oktober 2010

Touching sekejap

Salam pembuka bicara..salam pembuka bicara..

Nukilan saya hari ini agak berbeza dengan nukilan yang sebelumnya.

Kenapa??

Sebab saya tidak lagi membahasakan diri sebagai NN.

Kenapa??

Saja untuk beralih arah.ha.

Agak lama tidak menjenguk ke dalam medium ini. Bukan apa, saya agak sibuk dengan tugasan harian.

Betul ke? Ok. Tipu.

Saya berada lama dalam dunia yang saya tak pasti ianya realiti atau khalayan semata-mata. Yang pasti, dunia itu saya yang ciptakan sendiri. Saya terlalu asyik dalam dunia itu sehinggakan saya lupa saya hanyalah manusia biasa dan dia juga manusia biasa. Dia?? Siapakah dia,kita bercerita dalam nukilan yang lain. ~Senyum~ Saya tak tahu untuk menggambarkan perasaan saya yang bercampur dengan emosi. Perasaan dan emosi? Perkara berlainan ke? Saya tak pasti. Ok. Abaikan.

Yang pasti,kini saya seolah-olah ingin tersenyum bila mendengarkan lagu P.Ramlee. oo..mencecece.. Pernah dengar tak,kalau tak silap saya lagu ini ada dalam cerita bujang lapok. ha. Jangan salah faham. Saya tengah mendengar radio ERA sekarang.

Ok. Ini saja. Buat kerja balik. Nanti kantoi dengan bos kalau dalam diam dia intai-intai saya. Daaa...

0 komen: