Khamis, 7 Oktober 2010

3 hari lagi...

Salam pembuka bicara..

Owh,tolong lah countdown macam countdown something yang special gile. ha. Sebenarnya, sesuatu yang special untuk saya dan sahabat saya yang seangkatan dengannya. ngeh~ Saya tetap juga nak kira dan menghitung hari-hari menanti majlis konvokesyen saya.

Semalam saya berada di Serdang bagi menghadiri rehearsal sempena majlis konvokesyen saya. Makanya, saya dapat lah men'copy' adegan-adegan pre-konvo shoot ahad lepas. Saya saja nak upload beberapa gambar lagi. At least, jika gambar yang ada dalam simpanan saya hilang. Saya masih lagi menyimpan kenangan pre-konvo shoot  itu dalam blog ni.

Secara tak langsung, menunjukkan betapa gembiranya saya setelah berhempus pulas selama beberapa tahun. Saya sentiasa ingat pesanan-pesanan orang-orang tersayang. eceh. Dan apa yang lakukan dan usaha saya(walaupun mungkin pernah kecudang beberapa kali), i just want to make them proud of me. Walaupun mereka tak dapat apa yang saya dapat tapi sekurang-kurangnya ada seseorang dalam hidup mereka yang berusaha dapatkannya. Apa yang saya perolehi kini,saya tujukan khas buat mak,ayah,keluarga dan juga A. Ya,untuk mereka. Sebab mereka adalah orang-orang yang paling kuat menyokong saya secara langsung mahupun tidak.





Tapi jauh di sudut hati saya, saya hanya mengejar sehelai sijil sahaja. Ikhlas ke apa yang saya lakukan selama ini? Untuk saya atau untuk mereka? Wahai hati,ikhlaslah kamu....

4 komen:

oniechan berkata...

selamat konvo! :DD weh,bru taw ko ada belog..huuuu..maap,kurg alert!hehe..pasni akn slalu menjenguk..hehe

dhiera berkata...

uik,,sila2...memg xnk di expose kn pn~maloo kot.tp nk ad belog jugk~

Tanpa Nama berkata...

amboi...utk mak,ayah n A...sapekah A???jeng..jeng...jeng...oii mek..aku mmg cri blog ko...bru jmpe!!!gle lmbat...sory!!!!anyway,congratz dh nk konvo...utk cik onie gk!!slmat berkonvo... ^_^

dhiera berkata...

antu la weh...wah..jd wanted ea..gugu...zahirah,cm nmpk seseorg la tym konvo ko...