Rabu, 22 Disember 2010

Malaysia perlu 5000 pakar pemakanan

Salam pembuka bicara..

Anda nutritionist? Atau pakar pemakanan? Anda wajib baca ini di sini.

Ya. Saya dah baca. Saya sangat menanti-nanti untuk di panggil bagi jawatan ini. Saya mahu berkhidmat untuk negara ok! hek. Macam kerja sekarang tak berkhidmat untuk negara saja. Tapi saya tak mahu di tindas. Kamu rasa kamu tak akan di tindas ke dengan menanti jawatan ni? Tidak. Biarkan saya bahagia untuk berkhidmat untuk negara. hek.

Ok.

Itu konflik dalaman saya. Sila abaikan.

Sebelum saya lupa saya nak bagi sikit ombak kepada magrib, engku nor hamidah ear dan zulhilmidin sebab mereka adalah peminat baru blog ini. Peminat? erk, poyo je saya. lala

Kembali kepada topik asal. Korang dah baca artikel tadi itu. Saya memang menanti-nanti untuk jawatan itu. Rasanya dah banyak tahun selalu di sebut-sebut sejak saya berpraktikal di Pejabat Kesihatan Daerah Klang lagi. Tahun bilanya itu?  Tahun lepas sebenarnya. he. Kalut lah hang dira. Saya tak sabar sangat tunggu bagi pengambilan bagi jawatan ini. Sebab pengambilan tahun ini saya telah terlepas semata-mata sebab saya masih lagi bergelar seorang pelajar. Ya. Pelajar akhir tahun. Saya fresh graduate okeh. Fresh lagi. hekhek.

Kawan-kawan, doakan saya antara 5000 pakar pemakanan itu ye! Tiba-tiba rasa nak buka balik semua buku-buku masa belajar dulu. he.

xoxo

0 komen: