Jumaat, 31 Disember 2010

Rumusan 2010

Salam pembuka bicara..

Hari ini adalah hari terakhir bagi tahun bagi tahun 2010.

Tahun yang best sebab dari seorang yang bergelar pelajar kini telah bergelar seorang yang bekerjaya dalam tahun yang sama.

Hari ini adalah ulang tahun hari lahir adik saya. Ko ada dekat Kedah tu, duduk diam-diam ea. Jangan nak complain tak ada orang nak celebrate birthday ko.

Saya nak buat rumusan mengenai blog ini sejak Mei 2010 sehingga Disember 2010. he. Gatal. Tak adalah hebat mana pun blog ini tapi sedikit surprise la. haks

Senarai 5 entri terbanyak yang telah dibaca adalah (klik pada tajuk untuk paparan. eceh~):
1. Segmen jom berkenalan : Sangat tak percaya sebab entri baru
2. AFIS 2265 : Kejadian di Cameron Highland dan kaitan antara saya + Z.
3. 3 hari lagi : Countdown konvokesyen saya
4. Saya blogger Selangor : Segmen yang diadakan oleh Blog Pilihan Malaysia
5. Magika : Filem komedi muzikal. eh. yeke? hu

Senarai 3 negara yang pernah membuka blog ini atau terbuka blog ini (terbanyak) adalah:
1. Malaysia : Haruslah. Saya tinggal di Malaysia kan?
2. United States : Kawan-kawan yang belajar di sana mungkin. he
3. Indonesia: Kawan-kawan yang belajar di Indonesia juga.

Terima kasih kerana berblogwalking. Lain kali tinggal kan link anda untuk saya berblogwalking di blog anda juga okeh?

xoxo

0 komen: