Ahad, 23 Januari 2011

Jom berhujung minggu

Salam pembuka bicara..

Saat kamu baca entri ini atau lebih tepat saat entri ini dipublish. Saya sedang berkencan bersama Z.

Dah lama tak jumpa Z. Ini gara-gara kes emo pasal birthday Z yang rasanya Z saja-saja nak buat saya jadi jeles. [post ini]


Ada surprise untuk Z tapi nanti lah saya tunjuk. hu

Mood: Excited.

Nak minta dia belanja saya makan kat Seoul Garden la. Kamu pernah pergi Seoul Garden? Kalau tak pernah pergi, cubalah pergi. Berbaloi. Sebulan sekali makan besar. Lepas makan terus jogging dekat Taman Botanic, sesi membakar kalori.

Kebetulan double celebration untuk Z sebab baru lepas interview dan dapat kerja baru hari ini. Yang penting, gaji pun lagi besar la kan? hu. Happy happy.

Lagi happy, bila Z kata saving dia akan naikkan menjadi RM1k per month. Boleh kahwin cepat-cepat. he. I like~

Selain, saya nak pergi ke rumah seorang sahabat satu asrama dulu yang baru melahirkan anak ketiga di Kota Damansara. Dia sudah ada 3 orang anak ok! Saya kahwin pun belum~ (ala, baru 23 tak kan nak kahwin awal-awal. hu)

Dan lagi, kalau dah confirm gaji pasti naik, kalau naik banyak-banyak, saya boleh lah jadi traveller housewife yang berjaya. he. (berangan lebih)

xoxo

0 komen: