Selasa, 5 April 2011

Lambang pelik ketika iklan

Salam pembuka bicara..

Kamu semua perasan tak ada lambang pelik masa iklan ditayangkan kat TV. Lambang yang macam radioaktif tu. Saya memang perasan ada lambang pelik itu setiap kali iklan. Sampai terfikir, ada kaitan ke dengan freemason. he. Kebenarannya memang saya tak pasti.

Maka, malam tadi saya pun cuba google. Mencari apa-apa maklumat yang berguna mengenai lambang ini.

Lambang dia macam ini taw.

sumber: blog ini

Dalam iklan dia warna oren dan ada bunyi-bunyilah. hu

Antara entri yang mungkin dapat meringankan pencarian kamu. (dapat puaskan ke?)


Saya masih tak puas dengan pencarian ini. Ada sesiapa dapat jelaskan dengan lebih lanjut?

Penjelasan yang lebih jelas mungkin disini. [klik sini]

Sebenarnya banyak lagi..tapi takat ini saja lah saya kongsi. Tapi daripada 3 laman yang saya bagi itu, kamu boleh dapat banyak lagi maklumat lain.


xoxo

2 komen:

Muhammad Helmi berkata...

kalo da dpt pnjelasan nye tlg update ea...
http://helmyunus.blogspot.com/

Syazwana berkata...

seyes benci dengan iklan tuh sebab tak taw tuh lambang ape.
mencik mencik.
mesti buat gempak jek
hmmm