Sabtu, 21 Mei 2011

Just go with it

Salam pembuka bicara..

Sometimes a guy's best wingman is a wingwoman.

Sebenarnya saya baru saja layan movie ini. Just Go With It. Beli CD saja.

sumber: google

Pelakon cerita ini:
Adam Sandler
Jennifer Aniston
Nick Swardsom
Brooklyn Decker

Sedikit sinopsis. Ya, saya tahu saya memang antara yang terlewat tengok.
Danny Maccabee (Adam Sandler) terjumpa gadis impian nya (lakonan Brooklyn Decker) tapi terpaksa meminta bantuan pembantu setianya, Katherine (Jennifer Aniston) untuk menyamar sebagai 'soon-to-be-ex-wife' dia atas sebab untuk merahsiakan his careless lie. Tapi disebabkan terlalu banyak penipuan, anak-anak Katherine pun terlibat sama. Lastly, everyone heads off to Hawaii for a ridiculous, out-of-control weekend that tests the limits of how far we'll go for love.

sumber: google
Pendapat saya
Saya mengharap sesuatu yang menarik lagi menghiburkan dari Adam Sandler. Beliau kan terkenal dengan watak-watak yang kelakar. Tapi sayang watak beliau dalam cerita kurang kelakar melainkan lelaki yang seolah-olah desperate untuk mendapatkan seorang perempuan sehingga sanggup menipu. Alasan saya nak menonton cerita ini pun semata-mata kerana Adam Sandler. Nasib saya tak menonton di pawagam. Mungkin salah saya yang menganggap semua lakonannya mesti berbentuk komedi. Jalan cerita hanyalah sebuah jalan cerita yang biasa-biasa sahaja.

xoxo

0 komen: