Selasa, 14 Jun 2011

Aku permata - Salmah mentor 5

Salam pembuka bicara..

Nak share mengenai lagu Aku permata setelah rasa nak muntah dengar lagu Hazama - Cinta Teragung di mainkan berulang-ulang di radio ERA semalam. Saya lagi suka Salmah mentor lebih daripada Hazama. Memang tak minat langsung pun dengan peserta AF9.

sumber: google

Lagu : Aku Permata
Penyanyi : Salmah Mentor 5
Komposer : Taja Meet Uncle Hussain

sumber: google

Betapa jauh dihempas badai ku hanyut
Hati merintih terkunci mulut membisu
Perjalanan yang jauh bagai tiada sudahnya
Liku ranjau kutempuh dalam mencari jawapan

Di sudut kecil hatiku sering berkata
Apa yang terjadi ada hikmah sebaliknya
Ku beranikan diri menentang arus yang deras
Demi hari esok ku relakan…

korus

Haaa.. haaaa…

Walau tiada tangan menghulur
Kan ku tetap berdiri teguh ku bangkit semula
Tuhan, hanya engkau mengerti
Perjalanan hidup seorang insan

Kini ku jauh memetik bintang di langit
Berakhir musim dingin kini mekar bunga indah
Tinggallah memori terpahat di dalam dada
Terjawab sudah segalanya

Walau tiada tangan menghulur
Kan ku tetap berdiri teguh ku bangkit semula
Tuhan, hanya engkau mengerti
Perjalanan hidup seorang insan

Aku hanya ingin merasa
Kemanisan hidup di dunia yang ku dambakan
Tuhan hanya engkau mengerti
Perjalanan hidup seorang insan
Walau tiada tangan menghulur
Kan ku tetap berdiri teguh
Ku bangkit semula
Hanya titipkanlah doa
Agar permataku terus bersinar

Agar permataku terus bersinar

Suka lagu ni. Lagu bersumberkan sini

xoxo

0 komen: