Selasa, 2 Ogos 2011

Segmen cari kawan sama bulan tarikh

Salam pembuka bicara..

Kali ini saya di tag pula oleh miss trah pula. thanx ya miss trah.


Syarat-syarat penyertaan:


Tarikh lahir saya mengikut bulan islam adalah 19 Safar 1408 A.H. Hari selasa. Teka-teka berapa umur saya~

Saya nak tag:

Selamat mencuba. Nak join klik sini.

xoxo

6 komen:

layha-banderz berkata...

thanx sudi join..selamat berpuasa..done follow k

ezy.fia berkata...

smge dpt jmpe kembar awk..
hehee

Mizie berkata...

meh nak teka.. Umur awk 24 tahun kn?..btul x?.. btul x?..hehe

dhiera zainudin berkata...

@ Layha-Banderz: bagus jugak segmen ni~
@ Ezy Chiaki: hopefully jumpa la kan?
@ mizie: hekhek..betul tu. tapi jgn sebut kuat2..eh, saya lupa la discus dgn mak saya pasal kek lapis 2~erk

Student uniSZA berkata...

mekaseh dah tag CM ...
erm , menarik tuk dijoin nih .. huhu

cik pha berkata...

ahhaha oke muda lagi tu 24 heee