Rabu, 17 Oktober 2012

Dia kawan saya!

Salam pembuka bicara...


Semalam belek-belek gambar sambil tengok family outing (show dari Korea) dan lipat baju, terjumpa gambar masa kawan saya nikah dan terus teringat dekat kawan saya. Owh, multitasking kan saya. Boleh buat macam-macam dalam 1 masa yang sama.


Hari ini adalah hari lahir dia tapi dia dah tinggal dekat Sabah dah sebab kena posting dekat sana.




Dia kahwin 2 minggu selepas saya. Kira sama-sama pengantin baru la. Haha.. Semoga dia baik-baik di Sabah. Nasib ada suami dia teman.




Semoga dia panjang umur dan murah rezeki. Rindu nya nak lepak sama-sama lagi. Suami kami dah terpaksa jadi geng sebab bila dah jumpa lelaki-lelaki kena tinggal belakang. Haha.


p/s: nampak sangat ko macam tak ada benda nak update dhiera oii!


xoxo

3 komen:

cik dila berkata...

Cantik la baju kawan akak. Selendang dia pun cantik..Terus tak pyh veil,dah ada manik2. heee..

oniechan berkata...

dira..puas duk carik entry krabi x jumpa2,lupa plak ada 2 blog..hewhewhew~

mama aini berkata...

ehem dhiera uploadkan pic.dhiera nanti ek..aritu mama tak dpt snap pic.dhiera..hp tertinggal dlm keta..camera pula lupa bawak..hu2x..