Ahad, 14 April 2013

Ayam, makanan laut, notis dan sofa

Salam pembuka bicara..


Ouh, lama juga menyepi. Sepanjang saya menyepi ni macam-macam perkara yang jadi tapi tak share dalam ni.


Teringin nak makan ayam panggang. Balik kampung, mak buat kan ayam panggang. Nyum nyum



Pertama kali, saya join dinner company. Pertama kali jugak la saya tengok yee sang, lobster yang besar. Ini antara menu malam tu, ada banyak lagi menu-menu dia. Tapi kebanyakannya adalah makanan laut lah sebab majlis pun dekat restoran makanan laut.



Saya rasa ada yang tak kena dengan ayat ni.



Bulan Februari hari tu kot, saya nak beli sofa untuk rumah saya. Owh, sejak kahwin rumah tak ada sofa ye. Saya sangat lah berminat dengan sofa cleopatra ni tapi suami cakap tak payah mengada-gada. Cantik kan sofa ni?



Akan bersambung kalau rajin update.. Hehe


xoxo

9 komen:

anumuchan berkata...

sdpnyeeee seafood tuu heeeee

LYAfrina berkata...

sedapnyer nmpk ayam tu..

sofa tu mmg cantik.. tp lya lbh suka y simple & moden

Kakzakie Purvit berkata...

Semuanya menggoda selera kakak:)

Notice tu konon nak ringkas tapi jadi ayat tak betul dhiera.

Beli sofa baru ke? Cantiklah..

N.A berkata...

dhiera,

hujung tahun ni masuk tahun kedua kami serumah dan masih duduk ala jepun (takde sofa)...hehehe

dhiera zainudin berkata...

@アヌム
nyum nyum

dhiera zainudin berkata...

@アヌム
nyum nyum

dhiera zainudin berkata...

@LYAfrina
lya, kite pun akhirnya beli yang nampak moden~

dhiera zainudin berkata...

@Kakzakie
hehe.. makanan kak. kalau dah lapar tu, semua nampak sedap.

itu la.. jadi tak betul pulak ayat dalam notis tu

a'ah.. beli sofa baru tapi bukan yang ini.

dhiera zainudin berkata...

@Mrs. Zuel
tak pe, tak pe.. ain dah ada rumah sendiri. hehe